چگونه می توانم پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کوچک کردن کیست در PKD
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توانم پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کوچک کردن کیست در PKD

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی کوچک شدن کیست در PKD؟ همه ما می دانیم که PKD کیست های متعدد است که توسط پوشش کلیه برجسته و آنها را سخت به حذف هستند، بنابراین راه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به کوچک شدن کیست در رابطه با بسیاری از مردم.
شما می دانید، به عنوان کیست در حفظ و افزایش در اندازه با گذشت زمان، آنها قطعا باعث خواهد شد فشار بر نفرون، در نتیجه منجر به وخامت پیشرونده عملکرد کلیه است. در همین حال، با توجه به فشار در شکم و فشار بر اندام های مجاور، شما را از درد جدی رنج می برند، پارگی کیست و خون در ادرار و غیره
چرا کیست سخت به حذف شود؟
در روش درمان سنتی، ما کیست بزرگ با عمل جراحی قرعه کشی. این عمل می تواند به طور موقت تسکین ناراحتی. با این حال، به عنوان کیست های متعدد در کلیه وجود دارد، ممکن است به تمام آنها را حذف کنید. چه چیزی بدتر از، پس از آن که آنهایی که بزرگ برداشته شوند، آنهایی که کوچک بزرگ به زودی رشد خواهد کرد.
دیواره داخلی کیست با سلول های آستر های متعدد پر شده است. با گذشت زمان، این سلول های آستر خواهد مایع بیشتر و بیشتر ترشح. به عنوان یک نتیجه، کسانی که کیست در اندازه به تدریج افزایش خواهد یافت.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی کوچک کیست؟
ما با استفاده از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای درمان PKD، می تواند رگ های خونی گسترش، سرعت بخشیدن به گردش خون در کیست دیوارها، و بهبود نفوذپذیری عروق خونی کوچک در دیواره کیست در نتیجه ساخت کیست کوچک و کاهش می دهد.
در همین حال، داروهای موثر خواهد تکثیر سلول های آستر مهار، به طوری که ترشح مایع کیست کاهش خواهد یافت. هنگامی که فشار داخلی کیست کاهش یافته است، به اندازه کیست به تدریج کوچکتر می شوند، در نتیجه تسکین فشرده سازی از بافتهای اطراف، بهبود میکروسیرکولاسیون، و مسدود کردن پیشرفت از فیبروز کلیوی. علاوه بر این، این درمان یا مواد تشکیل دهنده پزشکی با کلیه گردش، بنابراین همه کیست، بدون توجه به بزرگ یا کوچک، می درمان می شود. بنابراین، این کیست ها، پس از چروکیده می خواهد نه رشد دوباره.
اگر شما هر گونه کمک نیاز در درمان PKD، فقط با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: